.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاصی شمال نیوز:
تداوم معضل تکدی گری در مازندران
در چند روز اخیر بر فعالیت این گروه های تکدی گری که به نظر سازماندهی شده می نماید،افزوده شده تا آنجا که در یکی از چهارراه های اصلی این شهر یکی از دختران متکدی در چند روز قبل در ملا عام و به هنگام توقف خودروها در پشت چراغ قرمز مبادرت به...
تداوم معضل تکدی گری در مازندران

تا کنون چندین بار پایگاه خبری شمال نیوز نسبت به پدیده گدایان خیابانی در مازندران و سوء استفاده از کودکان و خردسالان در تکدی گری در طول یکی دو سال اخیر تذکر داده و مواردی را به مسئولان امر یادآوری نموده است.
اما با کمال تاسف شاهد آنیم که نه تنها این معضل اجتماعی حل نشده بلکه حضور این گدایان خردسال و نوجوان در سطح پارک ها،محله ها،پمپ های بنزین،مراکز اصلی شهرهای مازندران روز به روز نمود بیشتری به خود پیدا می کند.
آنچه در این میان نگران کننده تر می نماید حضور برخی دختران نوجوان و جوان بوده که در مواجهه با مردان و به خصوص پسران جوان حرکت های زشت و معناداری در ملا عام از خود بروز می دهند.
مشاهدات خبرنگار شمال نیوز از یکی از شهرستان های بزرگ استان حاکیست در چند روز اخیر بر فعالیت این گروه های تکدی گری که به نظر سازماندهی شده می نماید،افزوده شده تا آنجا که در یکی از چهارراه های اصلی این شهر یکی از دختران متکدی در چند روز قبل در ملا عام و به هنگام توقف خودروها در پشت چراغ قرمز مبادرت به رقصیدن و..می نموده که اعتراض افراد به او نه تنها نتیجه ای نداشت بلکه گستاخانه تر به این حرکت خود ادامه می داد.
حال باید پرسید:آیا مسئولین ذیربط این معضل زشت آشکار را نمی بینند؟آیا نمی توان با مراقبت بیشتر پشت پرده این گروه ها را مشخص نمود؟آیا برخورد با این قضیه اینقدر مشکل است که مسئولین نسبت به حل این معضل این همه سستی از خود نشان می دهند؟ 
پایگاه خبری شمال نیوز ضمن پیگیری این قضیه انتظار دارد مسئولین مربوطه پاسخگوی این موارد باشند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 فروردين 1390
شما کافیه غروب سری به بازار نرگسیه ساری بزنید وحدود نیم ساعت در آنجا بایستید بالای 20گدای ثابت با انواع واقسام ترفند ؛ استفاده از آلات موسیقی ،به کار بردن نام مقدس معصومین (متاسفانه این نام از زبان کسانی در می آید که مطمئنا هیچ اعتقادی به این معصومین نداشته وفقط استفاده ازاری از تقدس آنان در بین مردم می کنند)تا استفاده از افرادی که معلوم نیست آیا نقص عضو دارند یا تظاهر به این کار می نمایند. نقطه غم انگیز این ماجرا اینست که مردم هم بی توجه به این پدیده زشت با کمک کردن به این افراد حضور آنان را رسمیت می بخشند وجالبتر آنکه این گدایان هیچ توجهی هم به اعتراض کسبه نداشته وبا وقاحت هر چه تمام تر با آنها درگیر می شوند.خودم وقتی چندین بار به نیروی انتظامی زنگ زدم وبه عنوان مزاحمت وسلب آرامش آنها اعتراض کردم پاسخ دادند که این کار در حوزه وظیفه آنها نیست ونمی دادند با آنها چه برخوردی نمایند.جالب اینست که این پدیده شوم گدایی در مازندران وبه خصوص در ساری با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است وهیچ نهادی هم چه بهزیستی و چه شهرداری هیچ حرکتی انجام نمی دهد.
نا شناس 30 فروردين 1390
مگر اينها يارانه ماهانه دريافت نمي كنند كه براي نون شبشون گدايي مي كنند؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.